loading...
دوستانه

36

محمد بازدید : 14 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

مــنـو ﬤیـﬤﮮ تـآزِگـیـآ ؟؟؟ !!

לּـه پیـشونـیـґ خـَط اُفتـآﬤه ، לּـه موهــآґ ڪґ پُشـتـ

تـآزه خــوشگـِلـ تَرَґ شُــﬤґ

چـــِشِــــــتــ دَرآد : )

  

ادامه رمز داره زحمت نکش صلوات:|


محمد بازدید : 19 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
 

 

 

 دوشنبه ۵/۱۲/۹۲در نشست با رؤساي سازمان هاي جهاد كشاورزي سراسر كشور: وزير جهاد كشاورزي بر ايجاد فرصت هاي جديد براي توسعه كشاورزي دركشور تاكيدكرد ه اظهار داشت پيگيري ، پشتكار و نظارت عامل اصلي در مديريت بخش كشاورزي است.

وزير جهاد كشاورزي در ادامه با بيان اين كه براي پاسخ گويي به انتظارات شهداء ، مردم، مسئولين نظام، نسل هاي آينده موظف به پيگيري مستمر و نظارت بر كارها هستيم از رؤساي سازمان هاي جهاد كشاورزي استان ها درخواست كرد: نقش، اهميت ،رسالت و مأموريت هاي بخش كشاورزي را براي مديران استان بويژه استانداران به خوبي تبيين نماييد تا توجه و عنايت مسئولين استان به بخش كشاورزي مضاعف شود.

وي همچنين در بخشي از سخنان خود خطاب به مديران اعلام كرد: بخش كشاورزي از مخاطبان اصلي سياست هاي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي است و بايد برنامه هاي اجرايي اين سياست در بخش كشاورزي تدوين شود.

مهندس حجتي در ادامه مديران را به فرصت سازي براي بخش كشاورزي از مجموعه امكانات و مقدورات موجود كشور توصيه كرد و اظهار داشت: در همين شرايط فعلي فرصت هاي مادي و معنوي زيادي پيرامون ما وجود دارد كه بايد آنها را شناسايي و در خدمت جامعه كشاورزي قرار دهيم.

وزير جهاد كشاورزي سپس بهره گيري از ظرفيت‌هاي فايناس را از جمله فرصت هاي موجود عنوان كرد و گفت:علي رغم در دسترس بودن اين ظرفيت در سنوات گذشته براي بخش كشاورزي مورد استفاده قرار نگرفته است؛ در دوره جديد مديريت كشاورزي استفاده  از اين فرصت براي توسعه امور در دستور كار وزارت جهاد كشاورزي است.

وي با اشاره به اين كه مردم به صورت عام و كشاورزان به طور خاص از وزارت جهاد كشاورزي دولت تدبير و اميد انتظار اقدامات مدبرانه و اميد بخش دارند، ايجاد خط اعتباري 750 ميليارد تومان براي مكانيزاسيون كشاورزي خلق فرصتي از فرصت هاي موجود پيراموني عنوان كرد.

وي خاطرنشان كرد: اين اقدام مدبرانه توانسته است اميدهايي را در دل كشاورزان ايجاد نمايد و ان شا الله زمينه پيشبرد اهداف و برنامه هاي افزايش توليد را نيز به دنبال خواهد داشت.

وزير جهاد كشاورزي همچنين با تأكيد بر ضرورت نظارت دقيق و مستمر بر وظايف حاكميتي جهاد كشاورزي اظهار داشت: نظارت بر وظايف محوله به وزارت جهاد كشاورزي مهمترين مأموريت مديران است و اين نظارت بايد نظام‌مند، هوشمند،هدفمند و مستمر انجام شود و به انجام صحيح وظايف محوله بيانجامد و راه را براي فعالان كشاورزي هموار نمايد.

وي در همين ارتباط رؤساي سازمان ها را به اعمال نظارت بيشتر بر امور مربوط به توليد، توزيع و مصرف سموم و آفت كش ها توصيه كرد و اظهار داشت: در ارتباط با جلوگيري از ورود  آفت كش هاي غير استاندارد در بازار از ابزارهاي اطلاع رساني براي آگاهي بخشي به مصرف كنندگان استفاده نماييد و همچنين نسبت به معرفي عوامل ذينفع به مراجع ذيربط اقدام نماييد و به گونه‌اي اين دو اقدام را همزمان پيگيري كنيد كه امكان هرگونه سوء استفاده و اجحاف به كشاورزان سلب شود.

وزير جهاد كشاورزي همچنين در اين نشست از مجموعه تلاش ها و زحمات رؤساي سازمان ها در پيگيري و اجراي برنامه‌هاي وزارت جهاد كشاورزي تقدير و تشكر كرد.

 


محمد بازدید : 16 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد بانک مسکن با بیان اینکه برای پرداخت وام 50 میلیونی مسکن به خانه اولی‌ها از سه مرجع استعلام خواهیم گرفت، گفت: پرداخت تسهیلات 50 میلیونی به زوجین به واحدهای مسکونی ...



محمد بازدید : 20 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت همه شما عزیزان بیننده وبلاگ پلی به گذشته

وبلاگ پلی به گذشته : در این بخش سری پایانی عکسهای سومین همایش سوادکوهی های مقیم تهران رو همراه با حواشی و عکسهای دیدنی از این مراسم بسیار زیبا رو براتون به نمایش بگذاریم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان بیننده قرار بگیره .

تالار وزرات کشور دقایقی قبل از شروع همایش

تالار وزرات کشور در ساعات پایانی همایش

ادامه مطلب یادتون نره ؟؟/


محمد بازدید : 15 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
اصلی ترین جرائم زنان ایرانی چيست؟
جرم هایی مثل سقط جنین ، نوزاد کشی و نیز کودک آزاری، از جمله جرایمی هستند که مرتکبین اصلی آنها زنان هستند.

به گزارش جهان، بااینکه ممکن است در نگاه اول چنین تصور شود که تفاوتی میان ارتکاب جرم زنان با مردان وجود ندارد اما جرم شناسی در مطالعات خود چهار ویژگی را برای بزهکاری زنان برشمرده اند.

محمد بازدید : 16 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)


پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/


شرکت صنایع ثامن فلز با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع گلنرده

 و طراحی و ساخت انواع درب های فرفورژه مدرن، نرده پله، حفاظ ، پله معلق، 

پله پیچ، و انواع و اقسام طرح های سفارشی در خدمت شما عزیزان می باشد.


info@samenfelez.com

عکس های خفن
http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

محمد بازدید : 18 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
۰
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۱
 
همزمان با قطعی شدن کشف طلای سیاه در بلوک اکتشاف و توسعه مغان در استان اردیبل توسط شرکت ملی نفت ایران، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس از حفاری ۴ حلقه چاه نفتی در این منطقه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، با گذشت نزدیک به ۶ سال از امضای قرارداد اکتشافی بلوک مغان بین شرکت ملی نفت ایران و شركت "INA " كرواسي، این شرکت اروپایی از ادامه فعالیت اکتشافی در این بلوک اکتشافی کنار گذاشته شده است.

قرارداد اجرای عملیات اکتشاف و توسعه نفت و گاز بلوک مغان ۲ به ارزش بیش از ۱۴۱ میلیون دلار میان شرکت ملی نفت ایران و یک شرکت اروپایی (۲۰ فروردین ۱۳۸۷) در تهران امضا شده بود.

پیمانکار خارجی در این بلوک اکتشافی متعهد شده بود اطلاعات لرزه نگاری دو بعدی قبلی به وسعت ۶۰۰ کیلومتر مربع را مطالعه و ۱۰۰ کیلومتر مربع داده های لرزه نگاری دو بعدی جدید و ۲۰۰ کیلومتر مربع داده‌های لرزه نگاری سه بعدی برداشت کند.

این پیمانکار همچنین متعهد شده بود یک حلقه چاه اکتشافی را حفر کند و در صورت وجود شواهد مثبت از وجود هیدروکربور در بلوک مغان ۲، عملیات لرزه نگاری دو بعدی به میزان ۵۰۰ کیلومتر مربع انجام دهد، همچنین حفر دو حلقه چاه اکتشافی دیگر نیز پیش بینی شده است.

هزینه عملیات اکتشاف و مطالعات تکمیلی اعم از مطالعات ژئوفیزیک و حفاری چاه های اکتشافی حدود ۱۴۲ میلیون دلار و مدت زمان اجرا این پروژه چهار سال بوده که در صورت نیاز یک سال نیز تمدید است.

با خروج این شرکت اروپایی از طرح اکتشاف و توسعه نفت در بلوک مغان، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی جزئیات طرح جدید اکتشاف طلای سیاه در این منطقه مرزی را تشریح کرد.

حبیب برومند نماینده مردم اردبیل در خانه ملت با بیان اینکه به زودی ۴ حلقه چاه اکتشافی در بلوک مغان حفاری خواهد شد، گفت: مطالعات مقدماتی اجرای این طرح به اتمام رسیده و با حفر چاه و کشف منابع نفتی می توان زمینه بهره برداری از آن را فراهم کرد.

آخرین گزارش شرکت ملی نفت ایران برای اکتشاف نفت در بلوک مغان حاکی از آن است که هم اکنون تمامی مراحل مطالعاتی بلوک مغان شامل زمین شناسی و ژئوفیزیک آن به پایان رسیده است، ضمن آنکه نتایج اولیه مطالعات اکتشافی از شناسایی دو سنگ مخزن با منشا جدید نفت خام حکایت دارد.

به گزارش مهر، سابقه مطالعات نفت در منطقه مغان به ۳۵ سال پیش باز می‌گردد و در حال حاضر آثاری از مطالعات و حفرچاه اولیه در منطقه خروسلو مغان حد فاصل شهرستان‌های گرمی و بیله سوار انجام یافته است.

بلوک مغان ۲ با وسعت سه هزار و ۲۳۰ کیلومتر در استان اردبیل قرار دارد که با توجه به شرایط خاص مخزنی میدان های کشف شده در حوضه رسوبی مغان، فعالیت های اکتشافی و توصیفی به منظور دستیابی به دانش فنی برای بهره برداری اقتصادی در این منطقه توصیه شده است.

محمد بازدید : 19 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
به طور کلی ما چیزی به نام چهارشنبه سوری نداریم و اصلاً چنین چیزی نیست. به طور کلی روزهای خدا همه یکسان است. اماکن و زمان هایی که برای عبادت تعیین شده به دلیل عبادت در آن جا برتری دارد. مکه معظمه به اراده خدا مرکز آغاز اسلام بوده، مدینه منوره مرکز رشد و نمو اسلام بوده، بیت المقدس مرکز تأسیس دیانت ابراهیم و بعد بنیانگذاری شریعت حضرت موسی (علیه السلام) بوده. این اماکن به دلیل اینکه فعالیت پبامبران و استوار بودن دین خدا از آنجا آغاز شده مورد توجه خدا قرار گرفته است.

روزهایی نیز در اسلام هست که به دلیل اینکه زمان عبادت است برتری دارد مانند: شب جمعه، روز جمعه، روز عید، روز عرفه، دهه اول حج،  دهه آخر رمضان و … اما به طور کلی روز نحس وجود ندارد. ممکن است امروز برای کسی که پدرش مرده روز نحسی باشد ولی برای کسی که امروز عروسی اش است روز نحسی نیست و برایش روز مبارکی است. بنابراین، این حالات است که زمان را نحس می کند.

وقتی که خداوند از هلاک قوم عاد خبر داد فرمود: هفت شب و هشت روز نحس، به آنها عذاب دادیم (فی ایامٍ نحسات) یعنی برای قوم عاد از صبح روز شنبه نحسی بود تا آخر روز شنبه هفته بعد. هفت شب و هشت روز(سخر علیهم سبع لیالٍ و ثمانیة ایام) باد و طوفانهای مداوم بر آنها مسخر کردیم هفت شب و هشت روز اینها توانستند تا هفت روز خود را داخل خانه هایشان نگه دارند. چون به هود (علیه السلام) اخطار کرده که می گفتند: ما از خانه هایمان بیرون نمی آییم حالا هر چقدر که طوفان بیاید از خانه بیرون نمی آییم تا طوفان تمام شود، روز هفتم شروع کرد به گرد باد، دروازه ها را می شکست، انسان را از داخل اتاق ها در می آورد و به بالای کوهها پرتابشان می کرد و یک نفر را  زنده نگذاشت چون گفته بودند ما داخل خانه هایمان می مانیم و بیرون نمی آییم و خدا دیگر چکار می کند؟، پس برای آنها کل هفته نحس بود.

بنابراین عملاً ساعت نحسی وجود ندارد. بعضی اوقات تضادی هم وجود دارد اگر که به زمان مربوط باشد. در مورد روز شهادت حضرت حسین بن علی (علیه السلام) سئوال می شود. آیا کسی می گوید آن روز، روز نحسی بوده؟ فکر نمی کنم. و اگر کسی بوده که گفته روز مبارکی بوده به چه معنی مبارک بوده است؟ اگر به معنی مبارزه بود، جهاد و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، بله مبارک است ولی اگر به معنی اینکه یکی از عزیزان رسول الله (صلی الله علیه و سلم) در آنروز مظلومانه کشته شد از این جهت روز مبارکی است؟! پس دیدگاه ها مختلف است بنابراین کلاً نمی شود گفت که زمان نحس است مگر نسبت به حالات و حوادثی که برای شخص پیش می آید.

بنابراین چیزی به نام چهار شنبه سوری نداریم و اصولاً هرچیز و یا مراسمی که در آن آتش است بقایای زرتشتی است و هر مراسمی که آتش در آن است بجز برای گرم کردن خود و غذا پختن، فقط بقایای زرتشتی است. در فارس بعضی از جاها رسم است که وقتی کسی مُرد و معمولاً جایی که مرده شور خانه ای جداگانه نیست، خانواده های محترم یا افرادی که امکان دارند میت خود را در داخل خانه می شویند و آماده می کنند و میت را برای نماز به مسجد می برند. این رسم است، حالا در آن اتاقی که میت راشسته اند، سه شب در آنجا شمع روشن می کنند. این آیین زرتشتی است. شمع روشن کردن خودش فقط و فقط بقایای زرتشتی است و گرنه از این سوزاندن شمع در جایی که لامپ ۱۵۰۰ هم روشن است چه نفعی عاید میت یا دیگران می شود، اصلاً چه احترامی برای میت قایل شده اید؟

برای میت فاتحه می خوانید؟ قبول است، سخن خداوند می باشد و روح میت شاد می شود. برای میت دعا می کنید؟ قبول است، خداوند دعای شما را قبول می کند و بر میت روح و رَوح و رضوان می فرستد. اما شما شمع روشن می کنید، پول را آتش می زنید این چه نفعی برای میت دارد؟! بقایای زرتشتی است حالا چرا به نام اسلام مانده، خدا می داند؟

در مورد عید نوروز… در ایران فقط همین یک عید نبوده. عید نوروز بود، عید مهرگان بود، در ایران باستان سه، چهار تا عید بود. وقتی رسول اکرم (صلی الله علیه و سلم) به مدینه هجرت فرمود: در اولین عید نوروز به رسم ایرانیان، آتش بازیهایی و تقدیم هدایایی آغاز شد. علتش این بود که حجاز غیر مستقیم زیر حکم ایران بود. وقتی حرکتهایی به نام جشن نوروزی دیده شد رسول اکرم (صلی الله علیه و سلم) فرمود: «إن لکل قوم عیداً و لنا عیدان الفطر و الاضحی» هر قومی یک جشن دارد و ما دو جشن داریم جشن عید فطر و عید قربان.

و در تاریخ اسلام هیچ مراسمی و هیچ دعایی برای عید نوروز ثبت نشده. اگر هم دعایی درست کرده اند ایرانیان وطن دوستی بودند که می خواستند بین عادات ملی و عادات مذهبی هماهنگی به وجود بیاورند. این هماهنگی همه جا وجود دارد شما اگر به هندوستان بروید می بینید که خیلی از مسلمانان هندی عادتهای اجداد و نیاکان هندی خود را در اسلام جا داده اند. در ترکستان نیز می بنید که خیلی از عادات ملل ترک قبل از اسلام، به داخل اسلام آوردند.

محققان ایران قبول دارند که کلیه مراسم عزاداری که اینک در بعضی کشورهای اسلامی به ویژه در کشور عزیز خودمان انجام می گیرد مثل کتل گردانیدن، سیاه پوشیدن، پرچم سیاه بلند کردن و … همه اینها مسیحیان در سالروز شهادت مسیح به موجب عقیده خودشان انجام می دادند و تدریجاً این به اسلام آمده. همان که مناره درست کردند، تسبیح گرفتن هم تقلید مرد از مسیحیان است. جشن تولد گرفتن مخصوصاً آنها که روز جشن تولد به تعداد سالهای تولدشان شمع می گذارند، اینها همه تقلید کورکورانه از دیگران است.

و آخرین مطلب: مشهور است وقتی حضرت علی (علیه السلام) در اثر فتنه و آشوب داخلی نتوانست خلافت راشده خویش را در مدینه منوره ادامه بدهد ناچار شد موقتاً دارالخلافه اسلام را به کوفه منتقل کند. سه سالی که حضرت علی در کوفه بود در یکی از این سالها برای حضرت فالوده آوردند، عربها عموماً خشن خور بودند، حضرت عمر (رضی الله عنه) نهی می کرد از نرم خوری و از این بسیار بدش می آمد می فرمود: خشن بخورید و خشن بپوشید به نرمی عادت نکنید زیرا انسان را تنبل بار می آورد. حضرت علی (علیه السلام) در کوفه فالوده را مزه کرد و فرمود این چیست و به چه مناسبت است؟ گفتند: یا امیرالمؤمنین این فالوده است هدیه نوروز. گویا حضرت علی فرمودند: هر روز ما نوروز است از این غذا هر روز به ما بدهید. چقدر این عبارت بلیغ است و به هر حال حضرت علی غذا را رد نکرد چون بالاخره بتی در کار نبود، غذا برای بت نداده بودند، نوروز بتی نیست که مورد پرستش قرار بگیرد، یک زمانی خیالی ست و آغاز فصلی است.

اسلام یک دینی است مستقل خودش همه چیز دارد نیاز به هیچ چیز از دیگران ندارد. ولی هرکس آمد مسلمان شد بالاخره در رگ و خون و وجودش یک چیزهایی از پدرش هست. خیلی مشکل است یک انسان ۳۰ ساله مسلمان شود و از پدر و مادرش و پدر بزرگش هیچ چیزی به ارث نبرد و طبیعی است که یک زرتشتی وقتی مسلمان شد نمی تواند بگوید این مال زرتشتی هاست، احساسش باعث می شود که بگوید بله در اسلام این جایز است و اشکال ندارد.


محمد بازدید : 20 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
شستن دست ها در وضو چه مطلبی را به ما می رساند؟وچه درسی به ما میدهد؟

 دست نشانه نیرو و قدرت است, « ذی الاید » یعنی صاحب نیرو و قدرت.
دست , عضو مجری وخدمتگزاربدن,همیشه آماده خدمت,ماهرترین عضو بدن که با دقت و ظرافت می گیرد, با هنرمندی می سازد, دفاع و دفع خطر می کند,نوازش وجستجو, نظافت و شستشو , نوشتن و........................قدرت لامسه سر انگشتان که زبری ونرمی, خشکی و رطوبت , لطافت وظرافت و......را به خوبی تشخیص می دهد , سر انگشتانی که خداوند برای بیان قدرت خلقت خود و باز آفرینی انسان درقیامت فرموده است:« بلی قادرین علی ان نسوّی بنانه»(آیه 4 سوره 75), بله ما قادر و توانائیم که بند سر انگشتان او را بیافرینیم. پس باید در خلقت این عضو مهم اندیشه کرد, که این پنج انگشت , هر کدام با چه شکل خاص در جای مخصوص قرار گرفته اند و مفصلهایشان چگونه خمیده شدن آنها را امکان پذیر کرده اند,و تکه های استخوان آنها در اندازه های مختلف در کنار هم قرار گرفته اند و توانائی در انجام حرکات مختلف در تمام جهات , شیارها وناهمواری های کف دست که در عین لطافت زبر هستند , تا اجسام را بگیرند و ناخنی پشت هر کدام که استحکام آنها را افزایش می دهد , و انگشت شست در مقابل چهار انگشت دیگر با حالتی ویژه که گرفتن را آسان و امکان پذیر می سازد. پس باید دو باره و چند باره اندیشه کرد و آب را با دقت و ملایمت بر دست ها بکشانیم.


محمد بازدید : 16 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در صورت امکان هر چند روز یکبار دوباره و دوباره این مطلب را بخوانید ، انرژی مثبت فوق العاده ای وارد ذهنتان می شود.

...

1- آب فراوان بنوشید.

 2- مثل یک پادشاه صبحانه بخورید، مثل یک شاهزاده ناهار و مثل یک گدا شام بخورید..

 3- بیشتر از سبزیجات استفاده کنید تا غذاهای فراوری شده.

 4- بااین 3 تا E زندگی کنید:


محمد بازدید : 17 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام بچه ها من پرستو هستم عاشق کتاب های جی کی رولینگ مخصوصا کتاب هری پاتر من با سوفیا تو دنیای مشنگ ها همکلاسی هستم و یک اصیل زاده عاشق رنگ سبز هم هستم و علاقه زیادی به درس دفاع در برابر جادوی سیاه دارم با تشکر لطفا همراهیم کنید


محمد بازدید : 16 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
سلام مخی یه مشکلی دارم، نمیتونم واسه بقیه نظر بفرستم نمیدونم چرا? ولی دمت داغ که نظر میذاری


محمد بازدید : 16 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
خسته است دلم در این لحظه ،گرفته است دلم ،همین دل در هم شکسته
بی احساس تر از همیشه ام،غم آمده و به دلم نشسته
غم آمده و اشکم را در آورده
کسی نمیداند من چه حالی دارم، کسی نمیداند من چرا اینگونه پریشانم
کجاست آن آغوشی که به آن پناه ببرم ، کجاست آن دستهایی که مرا نوازش کند ، اشکهایم را از گونه هایم پاک کند ، مرا از این حال و هوای ابری و دلگرفته رها کند ، کجاست کسی که فریاد پر از غمم را بشنود و این سکوت غم زده را با حرفهایش بشکند ، مرا آرام کند ، قلبم را با مهر و محبتهایش آشنا کند
کسی که نمیشنود حرفهای مرا در این لحظه ، حالا آن کسی که میخواند حرفهایم را در این لحظه نمیبیند اشکهای مرا ، حس نمیکند درد این دل تنهای مرا
نمیتوانم قلبم را به کسی بسپارم ، بهتر است مثل این لحظه ،از درد خویش بنالم
قلبم را بسپارم به کسی که بشکند آن را ، یا به جای آرامش آزار دهد این قلب بی گناهم را
نمیگردم دیگر هیچ جای دنیا به دنبال یک قلب باوفا
نیست ، هیچ جا ، حتی اینجا ، یک دل با وفا
نیست صداقت ، نیست آن کسی که عشق را درک کند و معنی آن را بداند
وقتی نیست دلی باوفا ، نیست دیگر کسی که آرام کند دل غمگینم را
خسته ام ، باز هم مثل همیشه من هستم و قلب شکسته ام
نوشته ام تا درک کنی ، ای تو که مثل من ، همصدا با غمهای منی
نوشته ام تا نگردی دنبال وفا ، وفا نیست دیگر در این دنیا
نیست دیگر دلی که عاشق باشد ،نیست دلی دیگر که قدر عاشقی را بداند
من که تمام دنیا را گشتم و ندیدم ، اینک هم با قلبی شکسته مدتهاست که با تنهایی رفیقم ، هنوز هم به حال این دل خویش میگریم
بی آنکه کسی ببیند اشکهایم را ،بی آنکه کسی بشنود درد دلهایم را
بی آنکه کسی درک کند احساسات پاک من را ، بی آنکه کسی بیاید و دستهایم را بگیرد و مرا آرام کند ، کجاست آن قلبی که حال مرا از این رو به آن رو کند!
کجاست آن کسی که مرا باور کند


محمد بازدید : 16 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
وفاداری یه زن زمانی معلوم میشود که مردش هیچ نداشته باشد

و وفاداری یک مرد زمانی معلوم میشود که همه چیز داشته باشد



آنگاه که غرور کسی را له میکنی

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران میکنی

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش میکنی

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری

آنگاه که حتی گوشت را میبندی که صدای خرد شدن قلب کسی را نشنوی

آنگاه که خدا را میبنی و دل بنده خدا را میشکنی

می خواهم بدانم دستانت را بسوی کدام آسمان بلند میکنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟؟؟


سلام مهدی

بیا ادامه مطلب 

خیلی زوددددددددددددددد

خیلی خیلی مهمه زوددددددددددددددددددددددددددددد


محمد بازدید : 18 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
خسته‌ام

خیلی خسته

به من جایی بدهید

می‌خواهم بخوابم

یک تخت خالی

یک دنیای خالی

یک قلب خالی ...

•●سارا محمدی اردهالی ●•



محمد بازدید : 16 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

امروز تو وبلاگ های دوستان یک مطلب دیدم در زمینه معرفی یک فروشگاه منم دیدم جالب است می خوام این مطلب را منتشر کنم :

پشتی طبی یکی از محصولات پر فروش می باشد که مخصوص کسانی است که کار آنها بصورت نشسته می باشد مخصوص اداره جات و رانندگان تاکسی می باشد .اگر شما هم هنگام کار کردن با در عضلات گردن و کتف مواجه شده به این معنا است که شما کم کم دارید به آرتروز گردن نزدیک می شوید و این معنای خوبی ندارد حتما شما هم می دانید که در هنگام نشستن باید حالت کمر حفظ شود که به کمر و گردن شما فشار وارد نشود .برای اینکار ما مشکل شما را تا حدی کم کرده ایم با خرید پشتی طبی صندلی می توانید براحتی به کار خود ادامه دهید .این محصول نیز برای پشتی طبی صندلی ماشین نیز تهیه شده که می توانید بر روی صندلی ماشین نصب کنید و از رانندگی نیز لذت بیرید .

 

پشتی طبی 

پشتی طبی

پشتی طبی باراد

پشتی طبی باراد

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی

پشتی طبی صندلی ماشین

پشتی طبی صندلی ماشین

خرید اینترنتی پشتی طبی

پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

buy2

منبع از فروشگاه : قیمت پشتی طبی بارد


محمد بازدید : 15 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

در طی یک حذف و اضافه ی ماراتن گونه ، برنامه م کن فیکون شد . من حیث المجموع بخوام عرض کنم خدمتت ، من دیگه با پروفسور درس ندارم . از یک شاااخ رسیدم به یک گلاب ! دل توی دلم نیست ، با اینکه به زعم دوستان این برنامه از قبلی بهتره ولی گشته تو حالم ، استرس دارم ، اعتماد به نفسمم خیلی افت کرده ، خیلی !!! آخه رو اون برنامه خیلی تجزیه و تحلیل داشتم ، بعد الان یهویی . دارم فکر می کنم چه جوری اعتماد به نفسم تو ترم قبلی اونقد بالا بود ولی ذهنم ارور میده . امشب زنگ میزنم به آجی . اصلا من فک کنم باز ، کشیده لازمم . 



محمد بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
  ماهاتما گاندی

من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان ‌صفت باشم

من می توانم تو را دوست داشته یا از تو متنفر باشم

من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم

چرا که من یک انسانم

و این‌ها صفات انسانى است.

 

و تو هم به یاد داشته باش:

من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى

من را خودم از خودم ساخته‌ام

تو را دیگرى باید برایت بسازد.

و تو هم به یاد داشته باش

منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است، تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.

لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان

و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى

و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه

ولی نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى!

می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم،و من هم.

و می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم.

چرا که ما هر دو انسانیم و این جهان مملو از انسان‌هاست

 پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد

و تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حكمی صادر كنی و من هم.

قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.

دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می‌ستایند.

حسودان از من متنفرند ولی باز می‌ستایند!

دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم!

چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت نه حسودى، نه دشمنى و نه حتی رقیبى.

 

من قابل ستایشم، و تو هم.

یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد

به خاطر بیاورى آن‌هایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت اما همگى جایزالخطا.

نامت را انسانى باهوش بگذار! اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختی! و یادت باشد که کارى نه چندان راحت است...


محمد بازدید : 11 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
میبینی رفیق!

حالا که پر از حرفیم دیگه زنگ انشاء نداریم...

باز هم گریه های بی امان

باز هم ...

باز هم...

زندگی آی زندگی خسته ام خسته ام

گوشه ی زندون غم دست و پا بسته ام


محمد بازدید : 26 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

چند روز پس از واکنش آمریکا به اعزام ناوهای ایرانی به اقیانوس اطلس، آزمایش موشک های جدید بالستیک ایران نیز خبر ساز شد و سخنگوی کاخ سفید گفت واشنگتن به دقت برنامه موشکی ایران را رصد می کند.


محمد بازدید : 123 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
جشن تولد امیرمحمد جون با 18 روز تاخیر پنجشنبه 24 بهمن برگزار شد . مهمونی از ساعت 6 عصر به صرف شام و .... بود .

 کارت دعوت تولد 5 سالگی پ

کارتهای دعوتو هفته دوم بهمن به همه رسوندیم ولی زمانشو با پیامک به همه اعلام کردیم. 海绵宝宝0033

کارت دعوت تولد 5 سالگی

 عکسهای شخصیت کارتونی باب اسفنجی شلوار مکعبی

     فرنوش جون یکشنبه با عزیز و بابابزرگ از تهران اومد قائمشهر و از دوشنبه عصر اومد خونه ما کمک خاله جونش  . امیرمحمد خیلی دوسش داره و کلی با هم وقت گذروندند .

  از چهارشنبه مشغول آماده کردن سور و سات تولد بودم . صبح چهارشنبه با بابایی رفتیم خرید و همه وسایل مورد نیازو خریدیم . از عصر چهارشنبه هم  مشغول آماده کردن پیش غذاها و دسرها شدم . آخر شب  با کمک فرنوش تزئینات تولد و انجام دادیم .

فلش به سمت تولد

فلش به سمت تولد  海绵宝宝0044    و    海绵宝宝0043 آویز خوش آمدگویی به مهمونها

آویر خوش آمدگویی به مهمونها

    امیرمحمد جون  هم کمک میکرد .

کلاه تولد

 海绵宝宝0033         海绵宝宝0004       

تزئینات تولد

    بابایی مشغول وصل کردن یکی از عکسهای امیرمحمد به دیوار بود که متوجه شدیم امیرمحمد نیست . یکی از عکسهای روی بومو برد توی اتاقش . میخ و چکش گرفت و افتاد به جون دیوار تا عکسشو وصل کنه ... ارتفاع هم دقیقا به اندازه قدش ... رفتم تو اتاقش و با عصبانیت بهش گفتم ای وای این چکاریه پسرم ببین دیوارو چکار کردی ؟ بعدش هم مگه به شما نگفتم چکش خطرناک نباید بهش دست بزنی ؟

    آقای لوس هم زد زیر گریه ........ حالا گریه نکن کی گریه کن ...  در همون حال گریه میگفت تولد خودم دوست دارم خودم همه جارو تزئین کنم ...  فرنوش بغلش کرد و با هم رفتن تو اتاق ما و درو بستن ... بعد چند دقیقه رفتم تواتاق به محض اینکه درو باز کردم گفت مامانی بد برو بیرون اصلا نمیخوام ببینمت ... 海绵宝宝0035

    به فرنوش گفت : اصلا مامانی و بابایی و دوست ندارم اصلا نمیذارن خودم تزئین انجام بدن ... با وساطت فرنوش و قربون صدقه زدن  مامانی پسر ما دوباره شاد شد و در تزئینات کمک کرد .

تزئینات باب اسفنجی

     چون اذیت میکرد یکسری از تزئینات و بعداز خوابیدنش انجام دادیم .  ساعت 2 شب خوابیدم . روز بعد امیرمحمد مهد کودک نرفت . ساعت 7 صبح با من بیدار شد . وقتی تزئینات و دید متوجه تغییرات شد و خیلی خوشش اومد . از 7 صبح به عشق پسرکم کوزت شدم و به قول بابایی چون میخواستم همه افتخارات تولد مال خودم باشه دست تنها و بدون کمک همه کارها رو انجام دادم .   海绵宝宝0007

    ظهر امیرمحمد و فرستادم حموم . تو این فاصله بابایی هم همه بادکنها رو باد کرد . چند تاییشوهم ترکوند و فرنوش عزیزم همه را به سقف و دیوارها وصل کرد .

 بادکنک آرایی

 totalgifs.com happy-birthday gif gif 30.gif

 

بادکنک آرایی

      海绵宝宝0036                    

تزئینات تولد

     درگیر کارهای آشپزخونه بودم و ازامیرمحمد غافل شدم . از تو حموم صدام کرد . مامانی یک لحظه بیا کارت دارم ... وقتی رفتم پشت در حموم ، دیدم کلی آب و کف دم در حموم پر شده . وقتی درو باز کردم دیدم آقا کل شامپو بدنشو تو وان خالی کرده و حموم پر کف شده و غش غش هم  میخنده ... از شدت عصبانیت نمیدونشتم بخندم یا گریه کنم .... فرنوش هم اومد .... به فرنوش گفت آخ دلم میخواست الآن یک کف گرگی بزنم که دلم خنک بشه ( البته هیچ وقت جرات انجام این کارو نداشتم ) .... بسکه خسته بودم نمیدونم چی گفتم !!!! فقط با ناراحتی به امیرمحمد نگاه کردم و گفتم چند دقیقه دیگه میارمت بیرون .       

    دوباره وقتی صداش کردم که بازیت تموم شد؟ جواب داد نه مامانی الآن نیا دارم یه کارهایی میکنم ... بیخیال شدم گفتم بذار هر کار دلش میخواد بکنه .... این دفعه اون صدام کرد مامانی کجایی... میخوام بیام بیرون .  وقتی در حموم باز کردم همه جا رو خیلی مرتب شسته بود و همه اسباب بازیهاشو هم ریخته بود تو سبد . این دفعه هم غش غش خندید و من هم باهاش خندیدم ...

           海绵宝宝0031                 海绵宝宝0031                  海绵宝宝0031

 

بعد از خوردن یک نهار هول هولی ، میوه ها و خوراکیها رو چیدیم .

میز خوراکیها

میز خوراکیها

    میوه ها سیب ، خیار ، کیوی ، پرتقال و موز بود . چون موزها رو روز قبل خریده بودیم یک کمی رنگش پریده  بود .

میز خوراکیها

نوشیدنی چایی نبات و نسکافه بود . تنقلات هم شامل  شکلات ، شیرینی و پاپ کورن  .

میز خوراکیها

  میز خوراکیها

 بعد هم عکسبرداری از آقای امیرمحمد خان

امیرمحمد باب اسفنجی .....عشقــــــــــم

 

امیرمحمد باب اسفنجی .....عشقــــــــــم

امیرمحمد نقابدار

امیرمحمد باب اسفنجی .....عشقــــــــــم

امیرمحمد با سوت سوتک باب اسفنجی و ریسه عکسهاش

امیرمحمد باب اسفنجی .....عشقــــــــــم

    بعد از نهار بابایی و امیرمحمد رفتند آرایشگاه ماه داماد تا موهای گل پسرمونو درست کنند . بعدش  کیک تولد و تحویل  گرفتند و به همراه اولین مهمونهامون که بابابزرگ و مادرجون و آقا ایلیا بودند  وارد خونه شدند . ایلیا و امیرمحمد هم حسابی آتیش سوزوندند . امیرمحمد وقتی ایلیا رو میبینه کلا گیرنده هاش تعطیل میشه . ( چون مدام کلاه و نقاب به موهاش میزد از موهای آرایش شده اثری نموند ) 

ایلیا و امیرمحمد

 

بابابزرگ ، بابایی  ، امیرمحمد و آقا ایلیا با نقابهای باب اسفنجی

بابابزرگ ، بابایی ، امیرمحمد و. آقا ایلیا

   در حین شیطنت ایلیا و امیرمحمد بالون باب اسفنجی پاره شد و بابایی بالون خالی را بالای تلویزیون نصب کرد . بعد از خرابکاری که کردند و عصبانیت ما رو دیدند آرومتر شدند .

تزئینات تولد

کم کم بقیه مهمونها هم از راه رسیدند .  海绵宝宝0028 海绵宝宝0001   海绵宝宝0007    

 این هم یک پسر کنجکاو که از غفلت ما سوءاستفاده کرد و خیلی آروم رفت زیر میز و یواشکی مشغول باز کردن کادوها شد .

امیرمحمد کنجکاو

با ترفندها و کلکهای فرناز و فرنوش امیرمحمد حسابی برامون رقصید و همه رابه وجد آورد .

tumblr_inline_mgzq47MQgw1rr8ujf (  وعده بازی با تبلت تا خود صبح ) tumblr_inline_mgzq47MQgw1rr8ujf

رقص امیرمحمد

 

                    海绵宝宝0007   海绵宝宝0004              

بفرمایید شام

  پیش غذاهایی که آماده  کردم . سالاد ماکارونی با تزئین باب اسفنجی ( سالادو فرنوش جونم درست کرد و تزئینشو خودم انجام دادم)  ، سالاد فصل با تزئین باب اسفنجی ، سالاد بروکلی و  بورک گوشت و قارچ با خمیر یوفکا بود .

سالاد ماکارونی با تزئین باب اسفنجی

 

سالاد فصل با تزئین باب اسفنجی  

   این عکسو قبل از پختن بورک فرنوش جون گرفت . بعد از پخت اصلا یادم رفت از تو مایکروفر دربیارم و موقع سرو غذاها هم یادم نبود . موقع خوردن دسر یادم اومد.مهمونها با دسرشون یوفکا هم خوردند و چقدر هم خوشمزه شده بود . خودم که خیلی خوشم اومد . 

بورک قارچ و گوشت

سالاد فصل ، سالاد ماکارونی ، سالاد بروکلی

نوش جان

شام سبزی پلو با گوشت   و   کشکش پلو با مرغ بود .

بفرمایید شام عزیزم

 

شام تولد

دسر سه مدل ژله درست کردم .

ژله باب اسفنجی( کاملا ابتکار خودم بود و خیلی خیلی خوشم اومد )

ژله باب اسفنجی

 

ژله گل آفتابگردان

ژله گل آفتابگردان

 

ژله تزریقی( یکی از گلها رو فرنوش جون تزریق کرد )

ژله تزریقی

 

نوش جان

 

ژله هاب تولد امیرمحمد جون

   بعد ازشام دوباره بزن و برقص و مراسم کیک بری و کیک خوری .طرح روی کیک امیرمحمد جونم این عکس بود .

طرح کیک 5 سالگی امیرمحمد جون

این هم کیک تولد 5 سالگی عشقـــــــــــــــــــــــــــــــــتم

کیک تولد 5 سالگی عشقــــــــــــــــــــم

     امیرمحمد و ایلیا با همکاری همدیگه در طول مهمونی تک تک بادکنکها رو ترکوندند . وقتی مهمونی تموم شد دیگه هیچ اثری از 20 تا بادکنک نبود.

اینجا امیرمحمد وسط بابا بزرگهای خوب و مهربونش نشسته .

امیرمحمد و بابابزرگها

    وقتی فشفشه ها روشن شد متأسفانه هیچ عکسی نگرفتم . حالا باید بپرسم مهمونها عکس دارن یا نه  . امیرمحمد وقتی فشفشه هارو روشن کردیم  برای خودش آواز تولدت مبارک و با صدای بلند حوند .

     

 

 

***بعد از بخور بخور حسابی قسمت با حال مهمونی ، باز کردن کادوها ***

 

 مامانی و بابایی 

(( مدال گردن   AmirMohammad ))

مدال گردن امیرمحمد

 

بابابزرگ و مادرجون                              100000 تومان

 بابابزرگ و عزیز                                   100000 تومان

عمه جون خدیجه                                 50000 تومان

عمه جون مریم و آقا پرهام و آقا پویان    50000 تومان

دایی جون بهمن                                  50000 تومان


عمه جون بهناز و هانا جون

(( یک پلیور و دوتا بلوز شلوار خواب که خود عمه جون زحمت کشید دوخت ))

 

عمه جون مهناز و امیرآقا و الهام جون

(( بلوز و شلوار جین در یک جعبه بسته بندی خوشگل که الهام جون خودش درست کرد ))

 کادوی عمه جون مهناز

 

آقـــــــا ایلیــــــــــــــــــا 

((بلوز و شلوار باب اسفنجی ، جوراب ، ماژیک و دو تا کتاب داستان ))

کادوهای آقا ایلیا

 

خاله جون فهیمه  و عمو همت و فرنوش جون

(( ساعت دیواری باب اسفنجی ، ماشین کنترلی و  دایناسور ( به سفارش امیرمحمد ) ))

کادوهای خاله جون فهیمه

 

فرنازجون و آقا اشکان

(( کیف چرخدار و دسته دار بن تن( به سفارش امیرمحمد ) ))

کادوی فرناز جون

دایی جون مهندس

(( اسکیت ( به سفارش امیرمحمد ) ))

کادوی دایی جون فرهاد

   کادویی که از دیدنش امیرمحمد حسابی به وجد اومداسکیت بود . وقتی کیف اسکیت باز شد روی مبل پرید به سمت بالا و یک جیغ بنفش کشید . 

            海绵宝宝0022                  海绵宝宝0021                   海绵宝宝0022

 

این هم عکس همه کادوها

کادوهای تولد 5 سالگی

کادوهای تولد 5 سالگی

   شب خیلی خوبی بود . به من و امیرمحمد که خیلی خوش گذشت . امیدوارم که مهمونهامون هم لذت برده باشن . از همه مهمونهای گلمون بخاطر حضور گرمشون تشکر میکنم . پدیده تولد امسال پویان بود که حسابی سنگ تموم گذاشت .

متحركة لسبونج 

امیرمحمدم ، عشقم ، عزیز مادر

لبهای تو سوره سوره تفسیر خداست

چشمان تو بی ریا تر از آینه هاست

ای سبز ترین سبز ترین سبزترین

سیمای تو سین هشتم سفره ی ماست

 

 

 

پ:فکرکنم طولانی ترین پستی بود که تا حالا نوشتم.چقدر عکس آپلود کردم! ادامه مطلب نذاشتم!اوه

پ:کیفیت بد عکسها احتمالا بخاطر لامپهای آبی اتاق بود چون دوربین دیجیتال 14 مگا پیکسل canon بود که لنزش و هم تمیز کرده بودم .  نیشخند


محمد بازدید : 19 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

دكتر مجتبی رحماندوست نماینده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با تهران پرس در خصوص فعالیت های مجمع نمایندگان تهران برای رفع مشکلات شهر تهران می گوید.

تهران پرس:آقای رحماندوست در جلسات مجمع نمایندگان چه اقداماتی انجام می دهید.

به عنوان نماینده مردم شهر تهران در مجلس در تمامی جلسات مجمع حضور داشتم و پیگیر مسائل و مشکلات مردم شهر تهران هستم. در این اواخر نیز در دوحادثه آتش سوزی خیابان جمهوری و مشکلات مربوط به آب شرب پردیس مجمع تشکیل جلسه داد و در حال بررسی علت این دو حادثه است.

تهران پرس:درخصوص پیگیری مسائل مجمع با چه افرادی جلسه برگزار می کنید؟

معمولا مجمع افراد مسئول هر ارگانی را جهت پاسخگویی به مشکلات شهر تهران دعوت می کند.به عنوان مثال در جلسات مجمع شاهد حضور شهردار و استاندار و دیگر مسئولین بودیم که درصدد رفع مشکل گزارش شده باشیم.

تهران پرس:آیا به شخصه پیگیر مسائل و مشکلات شهر تهران هستید

بنده به عنوان نماینده مردم شهر تهران که در مجلس حضور دارد به  4 مقوله که جزء آسیب های شهر تهران می باشد تمرکز بیشتری کردم که یک مورد آن اعتیاد است که بزرگترین معضل جامعه است.امکان خرید و فروش راحت موادمخدر در بین معتادان که در حال پیگیری از اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر می باشم.

تهران پرس:پیگیری هایی در خصوص نتیجه این تحقیقات شده است؟

بله در چند مورد که شهروندان با دفتر بنده داشتند تعدادی گزارش مربوط به جمع شدن معتادان در اطراف واحدهای مسکونی اعلام گردید که مراتب سریعا به پلیس مبارزه با موادمخدر اعلام گردید. البته جلساتی با مسئولین ستادمبارزه با موادمخدر داشتیم که از آنها درباره طرح های کلان مبارزه با این آسیب سوالاتی شد.یکی از عمده ترین مشکلاتی که ستادمبارزه با موادمخدر دارد نداشتن مدیر و فرمانده است. معمولا فعالیت ها به صورت ستادی انجام می گیرد که همین عامل باعث شده که بحث اعتیاد در کشور بیشتر شود.

تهران پرس:دیگردر کدامیک ازآسیب های شهر تهران بیشتر تحقیق صورت دادید؟

بحث تردد شهری و ترددهای خطرزا و بی قانونی در خیابان ها است که کمتر کسی به این مقوله توجه کرده است. عبور از چراغ راهنمایی و تردد در معابر عابر پیاده از جمله نمونه هایی است که تردد شهری را تحت تاثیر قرار داده است.بنده به شدت به راهنمایی و رانندگی و راهور معترض هستم و همواره در جلسات که فرماندهان راهنمایی و رانندگی حضور پیدا می کنند گزارش های متعددی ارائه می کنند که به هیچ وجه راضی کننده نیست.

تهران پرس:در گزارش هایی که ارائه می دهند به چه مواردی اشاره می شود

کاهش تخلفات با استفاده از کلاس های آموزشی و اعمال قانون کردن(جریمه)و متوقف کردن موتورسیکلت سواران متخلف .البته تمام این موارد صورت گرفته ولی کافی نبوده و باید بیشتر فرهنگ سازی و کار صورت گیرد.

تهران پرس:آیا جلساتی با مسئولین حوزه شهری و ترافیک شهرداری داشته اید؟

با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری جلساتی داشتیم و طی صحبت هایی که انجام شد به این مورد اشاره کردم که اکنون که آقای قالیباف شهردار هستند اما در سنوات گذشته در نیروی انتظامی در خصوص مقابله با موتورسیکلت  های خطرناک اقدامات خوبی انجام داده اند.بنابراین از حوزه شهری خود استفاده کنند و با مسئولین راهور همکاری کنند تا معضلات و مشکلات مربوط به ترددهای شهری کاسته شود.

تهران پرس:دیده شده در تحقیقات شما بحث مربوط به آلودگی هوا دارای اهمیت فراوانی است شما تا چه حد در خصوص مبارزه با آلودگی هوای شهر تهران فعالیت انجام دادید؟

طرح زوج و فرد و طرح ترافیک بزرگ از جمله مواردی است که مسئولین برای کاهش آلودگی هوا اتخاذ کردند.اما تردد موتورسیکلت ها به صورت آزاد در کل مناطق شهر آلودگی فراوانی حتی به گفته دکتر حافظی از اعضای شورای شهر تهران تا 8 وسیله نقلیه ایجاد می کند.

تهران پرس:شما تا به چه اندازه شرکت های سازنده موتورسیکلت را مقصر ایجاد آلودگی می دانید؟

بعضا دیده شده برخی از این موتورسیکلت ها در زیرپله های خیابان 17 شهریور تولید می شود و وزارت صنعت و پلیس راهور نیز مسئولیت قبول نمی کند.شرکت های سازنده این نوع از وسائل نقلیه باید در زمینه ساخت موتورسیکلت های سالم و فاقد آلودگی هوا تلاش بیشتری کنند.


محمد بازدید : 10 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

خدایا مرا بردار

این روزها دلم را به گوشه ی خلوتی برده ام

تا کمی با خودم خلوت کنم

تا ببینم چرا هر چه دعای فرج می خوانم

برای آمدنت باز هم نمی آیی!!!

تا ببینم چرا هر چه دلم را به تو نزدیکتر می کنم

باز هم تو دورتر از دلم در انتهای غربت ایستاده ای

تا ببینم چرا هر چه نگاهم را به اشک های سوزان فراقت پاک میکنم باز هم تو در نگاه من باران را می خواهی

می دانم مدت هاست در فکرم که من خودم حجاب چهره ی یارم

که من خودم پرده ام برای رویت

دعا کردم ...

خدا را به نام مبارک مهدی اش قسم دادم

خدا را به نام اسم اعظمش خواندم

مگر نه این که باید مثل غریق باشم در روزگار غیبتت

حال به غریقی درمانده می مانم که جز تو ساحل نجاتی برایم نمانده

خواندم خدا را به نام تو

شاید دعایم مستجاب شد به نام مهدی اش

تا مرا که حجاب چهره ی جانم شده ام

از میان بردارد، و تو ظاهر شوی

می دانم تا خودم از روبرویت کنار نروم

تو ظاهر نمی شوی

خدا مرا، این حجاب اکبر روی مولایم را، از روی چهره اش بردار

مولای من چشم به راه ظهور مانده

مولایم را شادمان کن لبخندش را می خواهم

خدایا حجاب چهره ی جان مرا از میان بردار

تا خورشید صورت دلربای مهدی ام ظاهر شود

خدایا تو را به این اشک های بی امانم سوگند

خدایا اجابتی

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:150%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}


محمد بازدید : 22 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

تبريك به آقاي حسين نوشين و دوستان همنوردشان ( آقاي مجيد ربيع پور و محسن سام دليري) به مناسبت:

 اولین صعود زمستانی خط الراس کرما کوه به رستم نیشت

( 17 تا 20 بهمن 1392 )

 

اين خط الراس شامل: چندين قله بالاي ۴۰۰۰ متر مي باشد و يكي از بزرگترين خط الراس هاي مطرح  منطقه تخت سليمان است كه ظاهرا تاكنون صعود زمستانه اي براي اين خط الراس ثبت نشده بود.

مسير صعود: قرارگاه ونداربن- قله كرماكوه(قله ۴۰۲۰ متر) -قله سياه غار(۴۱۸۰ متر)-شير اسپد( ۴۴۱۲ متر)-قله نقارنفار (۴۲۴۰ متر)- قله كالو (۴۴۱۲ متر)-گردنه كلجاران- قله ميش ور (۴۴۶۰ متر)-قله رستم نبشت(۴۵۰۰ متر)- قله تخته رستم(۴۴۴۷ متر)- سرچال-ونداربن

براي  ايشان و دوستانشان آرزوي توفيق  و سلامتي در تمام مراحل زندگي  و كوهنوردي  داريم.

گزارش كامل اين صعود ر ا در  علم كوه 21 بخوانيد.


محمد بازدید : 12 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

بیوگرافی زنده یاد حسین پناهی:



حسین پناهی دژکوه در ۱۳۳۵ در روستای دژکوه از توابع شهرستان کهگیلویه (دهدشت-سوق)در استان کهکیلویه و بویراحمد متولد شد. پس از اتمام تحصیل در بهبهان به توصیه و خواست پدر برای تحصیل به مدرسه ی آیت الله گلپایگانی رفته بود و بعد از پایان تحصیلات برای ارشاد و راهنمایی مردم به محل زندگی اش بازگشت.چند ماهی در کسوت روحانیت به مردم خدمت می کرد. تا اینکه زنی برای پرسش مساله ای که برایش پیش آمده بود پیش حسین می رود.از حسین می پرسد که فضله ی موشی داخل روغن محلی که حاصل چند ماه زحمت و تلاش ام بود افتاده است، آیا روغن نجس است؟ حسین با وجود اینکه می دانست روغن نجس است،ولی اینرا هم می دانست که حاصل چند ماه تلاش این زن روستایی، خرج سه چهار ماه خانواده اش را باید تامین کند، به زن گفت نه همان فضله و مقداری از اطراف آنرا در بیاورد و بریزد دور،روغن دیگر مشکلی ندارد.بعد از این اتفاق بود که حسین علی رغم فشارهای اطرافیان، نتوانست تحمل کند که در کسوت روحانیت باقی بماند. این اقدام حسین به طرد وی از خانواده نیز منجر شد.حسین به تهران آمد و در مدرسه ی هنری آناهیتا چهار سال درس خواند و دوره بازیگری و نمایشنامه نویسی را گذراند. 

پناهی بازیگری را نخست از مجموعه تلویزیونی محله بهداشت آغاز کرد. سپس چند نمایش تلویزیونی با استفاده از نمایشنامه های خودش ساخت که مدت ها در محاق ماند. 

با پخش نمایش دو مرغابی درمه از تلویزیون که علاوه بر نوشتن و کارگردانی خودش نیز در آن بازی می کرد، خوش درخشید و با پخش نمایش های تلویزیونی دیگرش، طرف توجه مخاطبان خاص قرار گرفت.

نمایش های دو مرغابی درمه و یک گل و بهار که پناهی آنها را نوشته و کارگردانی کرده بود، بنا به درخواست مردم به دفعات از تلویزیون پخش شد.

در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد او یکی از پرکارترین و خلاق ترین نویسندگان و کارگردانان تلویزیون بود.

به دلیل فیزیک کودکانه و شکننده، نحوه خاص سخن گفتن، سادگی و خلوصی که از رفتارش می بارید و طنز تلخش بازیگر نقش های خاصی بود. اما حسین پناهی بیشتر شاعربود. و این شاعرانگی در ذره ذره جانش نفوذ داشت. نخستین مجموعه شعر او با نام من و نازی در ۱۳۷۶ منتشرشد،این مجموعه ی شعر تا کنون بیش از شانزده بار تجدید چاپ شد و به شش زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است.


محمد بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

تست زني به شيوه نفرات اول كنكور

آموزش تست زنی به روش مهندسي معكوس و منطق فازي به كمك روشهاي ۷ گانه كشف گزينه صحيح. آيا مي دانيد با زدن حتي يك تست صحيح مي توانيد شانس موفقيت خود را افزايش دهید...

قیمت : 4,800 تومان

توضیحات خرید پستی

 

آموزش تست زنی کنکور , نکات آموزشی کنکور , روش های تست زنی , تست زنی مهندسی معکوس , آموزش تست زنی صحیح , کنکور داشگاه سراسری , کنکور دانشگاه آزاد , کشف گزینه صحیح در کنکور ,


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,254